طراحی و ساخت کلیشه

خدمات کلیشه چشم انداز سپاس

واحد ساخت کلیشه (چاپ تامپوی) شرکت چشم انداز سپاس پس از طراحی و اخذ تاییدیه مشتریان محترم مراحل ساخت کلیشه های ورقی و فولادی را جاری می سازد.

بکارگیری مرغوب ترین مواد و ملزومات کلیشه سازی تحت نظارت فنی و مستمر کارشناسان با تجربه، از وجه تمایز شرکت چشم انداز سپاس است.

کیفیت، سرعت و قیمت مناسب خدمات این حوزه منجر شده است تا امروزه ظیف گشترده ای صنایع کشور در زمره خانوده مشتریان سپاس قرار گیرند.

 

 

مواد کلیشه سازی:

جهت ساخت یک کلیشه باکیفیت علاوه بر ماده اولیه مرغوب، صافی سطح مناسب و خواص مکانیکی خاص برای کلیشه، می­بایست از مواد شیمیایی با کیفیتی نیز جهت ایجاد طرح مورد نظر روی کلیشه استفاده نمود. اصطلاحا به عملیات ایجاد طرح روی کلیشه «عکاسی» گفته می­ شود.
مواد حساس کردن کلیشه، ظهور و اسید حکاکی کلیشه محصولاتی هستند در این بخش توسط شرکت چشم انداز سپاس قابل ارائه است تا مشتریان گرامی کلیه مواد اولیه مورد نظر برای ساخت کلیشه را بتوانند از یک محل تأمین نمایند.

 

 

 

 

کلیشه دستگاه پد پرینتر:

شرط اول برای داشتن یک چاپ با کیفیت توسط دستگاه پد پرینتر، استفاده از یک کلیشه با کیفیت مناسب می باشد.شرکت چشم انداز سپاس علاوه بر ارائه خدمات ساخت کلیشه، در صورتیکه مشتریان گرامی امکانات عکاسی کلیشه را در محل خود داشته باشند، کلیشه خام مورد نیاز آنها را تأمین می نماید.
ابعاد کلیشه های قابل ارائه توسط شرکت چشم انداز سپاس بر اساس نیاز مشتریان قابل تغییر بوده و پس از ثبت سفارش آن ظرف مدت ۱ روز قابل ارائه می باشند.

لازم به ذکر است که کلیه کلیشه های ارائه شده توسط این شرکت از برندهای درجه اول اروپایی تأمین می گردند.

 

 

 

کاپ رنگ:

دستگاه های چاپ پدپرینتر به دو نوع سیستم بسته یا کاپی (Closed Cup Ink System) و سیستم باز یا تیغه ای (Open Ink System) تقسیم بندی می شود.

کاپ یا همان مخزن رنگ که در دستگاه چاپ پدپرینتر در سیستم بسته، مورد استفاده قرار می­گیرند. کاپهای ارائه توسط شرکت چشم انداز سپاس در با قطرهای ۷، ۹ و ۱۲ سانتیمتر قابل ارائه هستند. بدنه این کاپها نیز میتوانند به صورت فلزی یا پلاستیکی باشند که هردو نوع آنها توسط این شرکت قابل تأمین هستند.

علاوه بر کاپ کامل رنگ، رینگ کاپ بخش اصلی این کاپها نیز توسط ما قابل تأمین است. رینگ های فولادی و سرامیکی به طور جداگانه نیز قابل فروش هستند.

 

تعمیر و اصلاح کاپ

و مشتریان گرامی که نیاز به تعمیر کاپهای خود و یا تعویض رینگ کاپ داشته باشند، می توانند با ارسال کاپ به واحد تعمیرات شرکت، نسب به اصلاح کاپهای خود اقدام نمایند.

 

 

 

 

تیغه جمع کننده رنگ:

در چاپ پدپرینتر سیستم باز که در آن از کاپ جهت جمع آوری رنگ استفاده نمی ­شود، رنگ توسط یک تیغه معمولا فلزی که اصطلاحا به آن Doctor Blade گفته می­شود، از روی کلیشه جمع آوری شده تا کلیشه آماده چاپ گردد.

تیغه با خواص مکانیکی مختلفی برای چاپ استفاده می­شوند. در شرکت چشم انداز سپاس این تیغه ها با سه عنوان تیغه نرم، تیغه معمولی و تیغه سخت قابل تأمین هستند که به ترتیب سختی تیغه ها افزایش می­ یابد. این تیغه ها از فولادهای کربنی سخت کاری شده تولید و از بهترین شرکتهای سازنده فولاد اروپایی تأمین می گردند.

جهت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره لطفاً با شماره تلفن :

۱۰۰۰ ۴۵۲۹ تماس حاصل فرمایید.